اكاديمية فيوتشر 5 ستار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
A.Elziny

A.Elziny

المهنة : طالب

انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Empty
مُساهمةموضوع: انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)   انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Emptyالخميس فبراير 26, 2009 11:13 am

الحب أجمل شئ في النجوم ولكن هل يجوز ان نعشق ونحب دون أن نخلص لمن نحب !!
اعضائنا الكرام حلقتنا النهارة عن الإخلاص في الحب
يقولون إن خلاصة حياة المرآة حب و الم و إخلاص وتضحية وأنا أقول أن خلاصة حياة الرجل المرآة
اعضائنا في بداية حلقتنا ه نتكلم عن الحب و الإخلاص
هل يجوز أن يبقى في حب دون إخلاص !! هل يجتمع الحب و عدم الإخلاص !! إن يجتمع الحب و الخيانة !! هل ينفع نخون علشان نحب علشان لازم علشان مش قادر علشان بس علشان اصل !! أو تقولي أنا بحبه آه بس أنا مش عارفة بحس إن أنا لا يجوز اى شئ هل يجوز أو لا يجوز كلنا عارفين طبعا الإجابة !!
خلينا النهاردة نسمع نقاشتكم و تجاربكم عن طريق ردودكم في منتديات المستقبلـ5ستار !! والايميلات على
FuTuRe5sTaR_team@hotmail.com

اعتقد لو لازم نقول حب لازم نقول إخلاص يعنى هو من معاني الحب الإخلاص !!

مستنين مشاركتكم معنا عن طريق
"الردود في هذا الموضوع "
أو "إرسال رسالة خاصة"
أو "الايميل الخاص FutuRe5sTaR_Team@hotmail.com"

مع تحياتي عبد الرحمن الزينى
http://www.future5star.gid3an.Com
A.Elziny

A.Elziny

المهنة : طالب

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)   انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Emptyالسبت فبراير 28, 2009 9:12 pm

تقريبا لا يوجد مناقشات او تجارب !!
http://www.future5star.gid3an.Com
ELnabaWY

ELnabaWY

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)   انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Emptyالإثنين مارس 02, 2009 1:40 pm

ana 23ta9id 2n maenf3sh eko0n 70b mn 3'eer 25las
l2n 2ly 2nta bit7ibo0 lazim ti5lislo0
w lw fi 27timal 2nak ti5o0no0
eb2a 2nta 2keeed msh bit7ibo0
wa ana waiting wighit nzr el ba2ien
malak

malak

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)   انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Emptyالإثنين مارس 02, 2009 3:12 pm

i think feh no3in mn el7ob
1.7ob minf3sh mn 3'er e5las..aw el7ob ely bikon b e5las..el7ob da bifdl mwgod f 2lb ely bi7bo..7ta lw b3d elshar wa7d men ely bi7bo b3d mat-la9adar alah- aw 7asalo 7aga w7sha mmkn tb3dhom 3n b3d...w hwa da tb3n mfhom el7ob elsa7 wm3nah en(7ob=e5las)
wel7ob da 3omro ma ymot mahma 3adit elayam.. w ana atmana 2la2y wa7d y7bny el7ob da......bs tb3n elno3 da nadr gdn
2.7ob mbib2ash mtlob feh ele5las l2no asln mbib2ash 7ob -bs e7na bnsthbl w bnsmih kda - w da b2a bib2a mogarad e3gab..w 3'albn byb2a fe mar7lt elmorah9a..y3od elwalad ysthbl 3la elbnt w y2olha(wlahy ana ha7afz 3liky..m7dsh hi3rf ely mbina..ana amot mn 3'erk)w da tb3n kolo klam felhwa..l2n s3tha bikon kol elnas already 3rfo..welbet etsaiatit ya m3lm :lol!: ..w e7tmal kbir s3tha ykon biklm 10 3'erha..bs hya mogarad bs btb2a 3gbah mosh aktr...da b2a el7ob ely msh mtlob feh e5las l2n da asln msh 7ob bs e7na lel2sf bnsmih kda
3moman .. I love you .....rbna m3a kol ely bi7bo.. w ywaf2hom..w ykono mo5lsin l b3d
magy

magy

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)   انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny) Emptyالإثنين مارس 02, 2009 3:52 pm

mafesh 7ob bykber 2w ye3esh bedon e5las w lazem el 2e5las dh yekon mn el tarfen w b3den el 25las el 7abib le el 7abeba byb2a byn mn skoto kalamo mn 3eno mn b3do 3no w mn 2rbo leh el 25las 7aga kebera w mn el s3b en el wa7d y3br 3nha fe kalam bs elly ha2olo en el 25las dh mn 2gml m3any el 7ob

انا والنجوم وهواك الاخلاص فى الحب مع (a.elziny)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-